AΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ 18ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ και 18ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Υποβάθμιση της ποιότητας
της εκπαίδευσης
Κακοδιοίκηση Αμπατζόγλου



Στην πόλη μας, είναι γνωστό το πρόβλημα της στέγασης του 18ου Νηπιαγωγείου Αμαρουσίου. Από την σύστασή του λειτουργούσε σε ένα μισθωμένο ημιυπόγειο και μετά χρησιμοποιούσε ισόγειες αίθουσες του 18ου Δημοτικού. Φυσικά, η συστέγαση αυτή ήταν αναπόφευκτο να δημιουργήσει αντιδράσεις από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας που σχετίζεται με το θέμα. Προς αποκατάσταση της έντασης που  δημιουργήθηκε, έγινε το αυτονόητο, δηλαδή βρέθηκε παραπλήσιος χώρος στέγασης. Την προσπάθεια αυτή στήριξε η παράταξή μας, ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ ΦΩΝΗ, συμμετέχοντας στην επιτροπή που ιδρύθηκε για την εξέταση χώρων στέγασης, η οποία πράγματι, επέλεξε κατάλληλο χώρο (οικόπεδο) ακριβώς απέναντι από το 18ο Δημοτικό, όπου και στεγάστηκε το 18ο Νηπιαγωγείο.

Εδώ ξεκινά η κακοδιοίκηση
και η παραπληροφόρηση από τη Διοίκηση Αμπατζόγλου.

ΚΑΚΟΔΙΟΙΚΗΣΗ Ι. Στο οικόπεδο αυτό, τοποθετήθηκαν «προκάτ» αίθουσες, που καίτοι ήταν η μόνη εφικτή, προσωρινή, λύση, δεδομένων των συνθηκών, δυστυχώς δεν πληρούσαν τις προδιαγραφές ασφαλείας, καθώς «έμπαζαν» νερό και υγρασία με τη βροχή! Παράλληλα, οι κατασκευές και ο εξοπλισμός του προαυλίου, παρουσίαζαν και μία σειρά από ελαττώματα που καθιστούσαν ανασφαλές το περιβάλλον για παιδιά νηπιαγωγείου. Η παράταξή μας, συμπαραστάθηκε σε γονείς και εκπαιδευτικούς, αναδεικνύοντας πολιτικά το θέμα.

ΚΑΚΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΙΙ. Η Διοίκηση Αμπατζόγλου δεν φρόντισε να εξασφαλίσει τον χώρο αυτό για μακρό χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα, ο ιδιοκτήτης του ακινήτου, ενώ αρχικά είχε συμφωνήσει να παρατείνει τη μίσθωση για (μόλις) ένα ακόμη έτος, εν τέλει υπαναχώρησε, αφήνοντας πάλι άστεγο το 18ο Νηπιαγωγείο.

ΚΑΚΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΙΙΙ. Η Διοίκηση Αμπατζόγλου, γνωρίζοντας ότι δεν είχε εξασφαλίσει μακροχρόνια μίσθωση, δεν έκανε τίποτα στο μεσοδιάστημα για να είναι προετοιμασμένη για τη λήξη της, ώστε να μην χρειάζεται να ξαναβρεθεί στην ίδια θέση!

ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ: Στο πλαίσιο συζήτησης στο Δημοτικό Συμβούλιο, η παράταξή μας επεσήμανε ότι θα πρέπει να ολοκληρωθούν άμεσα οι διαδικασίες εξεύρεσης νέου χώρου και εγκατάστασης του 18ου Δημοτικού, ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα στέγασης με τη νέα χρονιά. Η Διοίκηση εγγυήθηκε στην παράταξή μας ότι γνωρίζει το πρόβλημα, ότι για τον λόγο αυτό έχει ξεκινήσει νωρίς τις διαδικασίες (από τις αρχές του έτους 2024) ώστε να έχει ολοκληρωθεί η εξεύρεση νέου χώρου και εγκατάσταση των «προκάτ» αιθουσών μέχρι την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Για τον λόγο αυτό, η παράταξή μας, ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ ΦΩΝΗ, καλόπιστα, υπερψήφισε όλες τις ενέργειες και εισηγήσεις που αφορούσαν την εξεύρεση χώρου (συγκρότηση υπηρεσιακών επιτροπών κλπ) και αναμέναμε την εξέλιξη των ενεργειών.

Όμως, η πραγματικότητα αποδείχθηκε διαφορετική από εκείνη που εγγυήθηκε η Διοίκηση. Εν κρυπτώ, χωρίς να υπάρξει ούτε καν άτυπη ενημέρωση για το θέμα, ο Δήμος έχει ήδη λάβει την απόφαση να εγκατασταθούν οι προκάτ αίθουσες του 18ου Νηπιαγωγείου στο προαύλιο του 18ου Δημοτικού! Η εξέλιξη αυτή κατέστη δυνατή, καθώς:

1) με τις νέες κρίσεις, ο Διευθυντής του 18ου Δημοτικού αντικαταστάθηκε από νέα, «πρόθυμη» Διευθύντρια, που στις εκλογές του 2019 ήταν υποψήφια στον συνδυασμό του Γ. Νικολαράκου και στις εκλογές 2023 μεταπήδησε στο ψηφοδέλτιο του κ. Αμπατζόγλου!

2) Μειώθηκαν τα γεωγραφικά όρια του 18ου Νηπιαγωγείου ώστε να είναι «νομικά εφικτό», αυτό να στεγαστεί στον χώρο του 18ου Δημοτικού!

Είναι ολοφάνερο, ότι η Διοίκηση Αμπατζόγλου αδιαφορεί για την υποβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης που θα επέλθει από τη συστέγαση και παραμελεί το θέμα, ενώ το γνωρίζει εδώ και χρόνια. «Αποφασίζει και διατάσσει», αντί να προνοεί. Αφήνει την κατάσταση να φτάσει στο «μη περαιτέρω» της τελευταίας στιγμής, ώστε να παρουσιάσει την συστέγαση των δύο σχολείων ως δήθεν τη μοναδική εναλλακτική.

Μ. Διακολιού

Η παράταξή μας, ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ ΦΩΝΗ, καταγγέλλει την τακτική Αμπατζόγλου να μην φροντίζει έγκαιρα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων, να επιβάλλει τελεσιγραφικά «λύσεις» της τελευταίας στιγμής και να αρκείται σε πρόχειρες διευθετήσεις που υποβαθμίζουν την ποιότητα της εκπαίδευσης και στα δύο σχολεία προκειμένου να διώξει από τα χέρια του το πρόβλημα, αντί να το λύσει.

——————
Δ.Τ.: 09.04.24

Σχολιάστε