Κεραμέως και Αμπατζόγλου κ΄ ΣΙΑ κορόιδεψαν μαθητές και γονείς

Πειραματίζονται με το μέλλον των άλλων

(στο τέλος του κειμένου υπάρχει «μπόνους» και «έξτρα μπόνους» μέρος)


Έγινε η κλήρωση για τα “πειραματικά” 1ο Γυμνάσιο και 1ο Λύκειο
παρά τις αντιδράσεις μέχρι και την τελευταία στιγμή.

Ολοκληρώθηκε την προηγούμενη Παρασκευή 6 Μαΐου μία πολύμηνη “θεατρική” παράσταση που με μεγάλη επιτυχία έδωσε η δημοτική αρχή Αμαρουσίου του κ. Θ. Αμπατζόγλου, σε απόλυτη και αγαστή συνεργασία με την Υπουργό Παιδείας και βουλεύτριας του τομέα της βόρειας Αθήνας (δηλαδή και του Αμαρουσίου), κ. Νίκης Κεραμέως.


Τίτλος της παράστασης: “Η βασίλισσα Ανίδεη – Ανάλγητη, οι κροκόδειλοι φρουροί της, και τα βαφτίσια δύο σχολείων”.



Διανομή ρόλων: “Βασίλισσα”, η Νίκη Κεραμέως, η αλλιώς η χειρότερη υπουργός (μη) παιδείας, που έχει τελειώσει με άριστα την ανώτατη σχολή του ανθρωποκαταστροφικού Νεοφιλελευθερισμού.



Στους ρόλους των «κροκόδειλων φρουρών» που ενώ έκλαιγαν για την ταλαιπωρία μαθητών και γονιών στην ουσία αποτέλεσαν «φρουρούς» της πολιτικής Κεραμέως αρίστευσαν ο Δήμαρχος κ. Θ. Αμπατζόγλου, συγκεκριμένοι αντιδήμαρχοι και αρμόδιοι δημοτικού τομέα Παιδείας, Νεολαίας  (βλ: Σαγρής, Ιωαννίδης), ενώ τα λοιπά μέλη της πλειοψηφίας συμπλήρωσαν «βωβούς» ρόλους.

 
Η παράσταση δόθηκε με άκοντες και έκοντες χορηγούς και θύματα τις/τους: μαθητές, καθηγητές, γονείς των ιστορικών για την πόλη μας 1ου Γυμνασίου και 1ου Λυκείου και των αντίστοιχων Δημοτικών – Γυμνασίων – Λυκείων Αμαρουσίου, αλλά και το σύνολο της κοινωνίας μας.


Η ουσία της ουσίας, είναι η υποκρισία:

Η Υπουργός Παιδείας και βουλεύτρια του τομέα βόρειας Αθήνας (δηλαδή και του Αμαρουσίου), Ν. Κεραμέως, αποφάσισε να μετατρέψει σε μία νύχτα -χωρίς να ρωτήσει κανέναν και καμία- δύο τοπικά σχολεία σε “πειραματικά”.

Συνέπεια της μετατροπής αυτής ήταν τα παιδιά που υπάγονται στα σχολεία αυτά να μην έχουν σχολείο στη γειτονιά τους και να πρέπει να μοιραστούν σε άλλα σχολεία, σε άλλες γειτονιές. Οι σχολικές κοινότητες από τα σχολεία υποδοχής είναι προβληματισμένες ως προς το πώς θα δεχτούν τόσο περισσότερα παιδιά, και πόσο θα υποβαθμιστεί η ποιότητα της εκπαίδευσης όταν για να γίνουν επιπλέον αίθουσες θα πρέπει να θυσιαστεί προαύλιο για να μπουν τροχοβίλες, να χρησιμοποιηθούν οι αίθουσες μουσικής/ βιβλιοθήκες/ πολλαπλών χρήσεων για να γίνουν αίθουσες διδασκαλίας, ή να ενταχθούν περισσότεροι μαθητές στα τμήματα.


Ο Δήμαρχος, κ. Θ. Αμπατζόγλου, και το σύνολο της δημοτικής αρχής κορόιδευαν για σειρά μηνών την σχολική κοινότητα του ευρύτερου κέντρου της πόλης, δηλαδή των γειτονιών που στέλνουν τα παιδιά τους στο 1ο Γυμνάσιο και 1ο Λύκειο Αμαρουσίου και τα αντίστοιχα Δημοτικά.

Παρίσταναν, δηλαδή, ότι τάχα συμμερίζονταν τις διαμαρτυρίες των θιγόμενων σχολικών κοινοτήτων, χύνοντας κροκοδείλια δάκρυα, ενώ κατασκεύασαν μία υπονομευτική επιστολή για τα συμφέροντα των πολιτών της πόλης μας, την οποία ονόμασαν «επιστολή διαμαρτυρίας».

Παρίσταναν, επίσης, τους/τις «αγωνιστές/-στριες» στις συνεδριάσεις του σχετικού Δημοτικού Συμβουλίου, έδιναν υποσχέσεις ότι τάχα θα προσπαθήσουν να μιλήσουν στην Υπουργό ως νεοδημοκράτες/-ισσες που είναι και οι ίδιες/-οι, … με λίγα λόγια έκαναν ό,τι μπορούσαν  για να κάνουν τους “καλούς/-ες” σε εκείνους και εκείνες από την σχολική κοινότητα που παρακολουθούσαν όλα αυτά με την αγωνία για τα παιδιά τους.


Όμως, στην πράξη, εκτός από επιστολές και εξαγγελίες, παρέμειναν εκκωφαντικά αδρανείς και εστίασαν σε ανέξοδα ψηφίσματα του Δημοτικού Συμβουλίου και όχι σε πράξεις, όπως: νομικές ενέργειες για την ακύρωση της απόφασης μετατροπής, κινητοποιήσεις πολιτών, πρωτοβουλίες για αναστολή της εφαρμογής της απόφασης, πρωτοβουλία για κοινοβουλευτικό έλεγχο της Υπουργού, δημοσιεύματα στις εφημερίδες, αναφορά στην ΚΕΔΕ κ.ο.κ. Αντίθετα, μπήκαν στη διαδικασία να υλοποιήσουν την απόφαση, παραγγέλνοντας «κοντέινερ» τα οποία θα τοποθετηθούν στα προαύλια των σχολείων που θα υποδεχτούν μαθητές.

Συμπέρασμα: με την υποκριτική, πολιτική διγλωσσία τους στα λόγια, αλλά και την εκούσια αδράνεια τους στην πράξη, συνέδραμαν την αντιδημοκρατική, αντιπαιδαγωγική και διαλυτική πρωτοβουλία της αγαπημένης τους Υπουργού και τοπικής βουλεύτριας. Και έκαναν όσα τους αποδίδουμε, διότι τόσο ο Δήμαρχος, κ. Θ. Αμπατζόγλου, όσο και στελέχη της δημοτικής αρχής διατηρούν ένθερμες και πολύ ενεργές σχέσεις πολιτικής αλληλεξάρτησης με την κ. Νίκη Κεραμέως, φροντίζοντας για την προβολή και εκλογή της (φαντάζομαι και τούμπαλιν).

 
Αντί αυτήν την σχέση αλληλεξάρτησης με την κ. Κεραμέως, να την εκμεταλλευτεί ο Δήμαρχος και η ομάδα του, για τον συμφέρον της μαρουσιώτικης κοινωνίας και τα δίκαια αιτήματα της σχολικής κοινότητας του κέντρου της πόλης μας… εκείνος και η ομήγυρή του πρόδωσαν την εμπιστοσύνη μας.


ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ ΦΩΝΗ:

Στις 5 Μαΐου εκπρόσωποι της σχολικής κοινότητας του 1ου Δημοτικού, του 1ου Γυμνασίου Αμαρουσίου πραγματοποίησαν κινητοποίηση/διαμαρτυρία έξω από το δημαρχείο Αμαρουσίου. Το αίτημά τους ήταν, έστω και την τελευταία στιγμή, να αποσυρθεί η απόφαση για την “πειραματικοποίηση” των μαθητών που προκύπτει με την “βάπτιση” του 1ου Γυμνασίου και 1ου Λυκείου σαν “πειραματικά” σχολεία.

Ο Δημοτικός Σύμβουλος της παράταξης του κ. Θ. Αμπατζόγλου, Πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας (και συνταξιούχος εκπαιδευτικός), κ. Π. Σαγρής, κάλεσε σε σύσκεψη τους γονείς και εκπαιδευτικούς. Στην συνάντηση αυτή ο κ. Π. Σαγρής, εκπροσωπώντας τον Δήμαρχο κ. Θ. Αμπατζόγλου (σ.σ.: ο οποίος δεν παρευρέθηκε) παρουσιάστηκε κατηφής και προβληματισμένος με φράσεις: “ούτε εμείς συμφωνούσαμε, στείλαμε και επιστολή”, “αύριο γίνεται η κλήρωση ” κλπ, ενώ αναφέρθηκε περισσότερες από μία φορές στο γεγονός ότι έγιναν πάνω από 800 αιτήσεις για ένταξη στο «Πειραματικό», ενώ τα παιδιά που θα αναγκαστούν να μετακινηθούν είναι «περίπου 70-80», «τα έχουμε μετρήσει».

Με λίγα λόγια, η Διοίκηση του Θ. Αμπατζόγλου, στο σημαντικό αυτό θέμα «μετράει κουκιά», αντί να αξιολογήσει το καλό της σχολικής κοινότητας και να αντιδράσει ουσιαστικά.

Στην συνεδρίαση αυτή παρευρέθηκε η επικεφαλής της παράταξής “Μαρούσι Αδέσμευτη Φωνή” Δημοτική Σύμβουλος, Μαίρη Διακολιού, η οποία είχε συμμετάσχει νωρίτερα και στην διαμαρτυρία στο πλευρό της σχολικής κοινότητας. Αφού περιέγραψε το πρόβλημα, τόνισε στον κ. Π. Σαγρή ότι η Διοίκηση κακώς ήταν αδρανής όλο αυτό το χρονικό διάστημα και περίμενε την παραμονή της κλήρωσης για να κάνει συνάντηση με τους φορείς, ότι όπως ο κ. Πατούλης πέτυχε την αναστολή της εφαρμογής της δίχρονης προσχολικής αγωγής για το Δήμο μας, έτσι θα έπρεπε να πράξει και ο κ. Αμπατζόγλου για τα Πειραματικά σχολεία, ότι ο μεγάλος αριθμός αιτήσεων δεν αντιστοιχεί σε Μαρουσιώτες που συμφωνούν με την αλλαγή σε Πειραματικά, αλλά σε γονείς απ’ όλο το Λεκανοπέδιο που διεκδικούν ποιοτικότερη μόρφωση για τα παιδιά τους, η οποία όμως πρέπει να δοθεί σε όλους, όχι μόνο σε κάποιους «τυχερούς», ότι ο Δήμος οφείλει να κινητοποιήσει μαζικά τον κόσμο για να διαμαρτυρηθεί, να κινηθεί δικαστικά κατά της απόφασης και να έχει την πρωτοβουλία για κοινοβουλευτικό έλεγχο της κ. Κεραμέως.

Στο τέλος όμως, η Μ. Διακολιού αποκάλυψε ότι η Δημοτική Αρχή διοργάνωνε ως χορηγός στις 9 Μαΐου  δημοτική εκδήλωση με αφορμή την γιορτή της μητέρας στην οποία μόνη και κεντρική καλεσμένη με θέση Υπουργού και βουλεύτριας του βόρειου τομέα (δηλαδή που εκλέγεται από το Μαρούσι) ήταν…
ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποια νομίζετε;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Σωστά νομίζετε! Η κ. Νίκη  Κεραμέως !!!

Οπότε, η Μαίρη Διακολιού διερωτήθηκε τι είδους διαφωνία είναι αυτή που έχει η δημοτική αρχή, όταν, ακόμη και τώρα, την προβάλλει ως τοπική βουλεύτρια προσκαλώντας την -αποκλειστικά μάλιστα- σε δημοτικές εκδηλώσεις;;;


ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ:

Το θέμα δεν είναι μικρής σημασίας, αφορά την καλή εκπαίδευση και το μέλλον των παιδιών μας!!!

ΕΡΩΤΗΜΑ 1Είναι κακά τα «Πειραματικά»;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ασφαλώς όχι. Φτάνει αναβαθμισμένη εκπαίδευση να έχουν όλοι, όχι μόνο οι προνομιούχοι που κληρώνονται. Και φτάνει τα «Πειραματικά» σχολεία, να είναι όντως πειραματικά, και όχι μόνο κατ’ όνομα, για να δημιουργηθεί παιδεία διαφορετικών ταχυτήτων και χρηματοδοτήσεων.

ΕΡΩΤΗΜΑ 2: Ποιοι πληρώνουν τις συνέπειες;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

– Επτακόσιοι και επάνω μαθήτριες και μαθητές από όλη την Περιφέρεια Αττικής που είχαν δικαίωμα [!] και έκαναν αίτημα για να συμμετάσχουν στην κλήρωση, δεν πέτυχαν να εισαχθούν στο δήθεν αναβαθμισμένο σχολείο. Απογοητεύτηκαν!

– Εβδομήντα δύο μαθητές κληρώθηκαν. Μαζί με τους γονείς τους πολλοί άφησαν την προηγούμενη σχολική κοινότητά τους (αφού στα “πειραματικά” συμμετέχουν μαθητές και μαθήτριες από ολόκληρη την Περιφέρεια Αττικής, χωρίς δέσμευση γειτονιάς), τις σχέσεις τους, την εγγύτητα με το σπίτι τους, …μόνο και μόνο από την αγωνία τους να συμμετέχουν σε ό,τι κατά το δυνατόν καλύτερο για το μέλλον τους, το οποίο “φιλοτεχνήθηκε” επιτηδευμένα από την κυβέρνηση να μοιάζει σαν τέτοιο. Ελπίζουμε να μην απογοητευτούν, αν αντιληφθούν ότι θυσίασαν χρόνο, κόπο και έξοδα για κάτι που δεν έχει ουσιαστική διαφορά από τα σχολεία, όπως τα ξέραμε έως σήμερα.


– Εβδομήντα περίπου οικογένειες του κέντρου εξαναγκάζονται να αλλάξουν σχολική κοινότητα, αφού δεν μπορούν τα παιδιά τους να φοιτήσουν στα σχολεία της γειτονιάς τους. Έμειναν χωρίς θέσεις, για να φοιτήσουν στο σχολείο της γειτονιάς τους παιδιά από όλη την Περιφέρεια Αττικής. Απογοητεύτηκαν!

Οι σχολικές κοινότητες των σχολείων που θα υποδεχθούν τα εκτοπισμένα παιδιά, θα αναγκαστούν να έχουν λιγότερο χώρο στο προαύλιό τους επειδή τα καινούρια παιδιά θα τοποθετηθούν σε τροχοβίλες, θα αναγκαστούν να θυσιάσουν κάποιες από τις βοηθητικές τάξεις (πολλαπλών χρήσεων, μουσικής, βιβλιοθήκη, κλπ) ή θα αναγκαστούν να κάνουν μάθημα σε τάξεις με περισσότερους μαθητές, με ό,τι αυτό σημαίνει για την υποβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσής τους. Θα απογοητευτούν!


– Οι χιλιάδες μαθήτριες, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί του υπόλοιπου Αμαρουσίου, μένουν με την εντύπωση ότι υπάρχει κοινωνία δύο ταχυτήτων: κάποιοι/-ες λίγες/-οι έχουν την δυνατότητα και το δικαίωμα να φοιτούν και να λειτουργούν σε ένα “αναβαθμισμένο” δημόσιο σχολείο που ονομάστηκε “πειραματικό”, …ενώ οι υπόλοιπες/οι μένουν σε ένα σχολείο “υποδεέστερο”. Απογοητεύονται! Και από την εκπαίδευση και από τους πολιτικούς και την πολιτική.


– Κάποιοι/-ες γονείς, προκειμένου να μην νιώθουν ότι τα παιδιά τους που δεν κληρώθηκαν θα υστερούν έναντι εκείνων που κληρώθηκαν, θα τρέξουν στην “αγκαλιά” των ιδιωτικών επιχειρήσεων εκπαίδευσης. Θα αναγκαστούν να αλλάξουν τον οικογενειακό σχεδιασμό τους, αλλά και τον οικογενειακό προϋπολογισμό τους που ήδη δοκιμάζεται σκληρά. Απογοητεύτηκαν!


ΕΡΩΤΗΜΑ 3: Γιατί επιβάλλει τα “πειραματικά” η κ. Κεραμέως;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

α)
 Διότι το σύστημα πολιτικής οικονομίας που υπηρετεί ιδεολογικά η κ. Κεραμέως, επιδιώκει η δημόσια εκπαίδευση να διατηρείται σε χαμηλό επίπεδο, ώστε τα παιδιά των μεσαίων, μικρομεσαίων και φτωχών οικογενειών να μην έχουν τις ίδιες ευκαιρίες μόρφωσης και διάκρισης. (Εξ’ ού και ο πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκης υποστήριξε ότι «ένα παιδί από το Περιστέρι θα γίνει ψυκτικός» ή ότι γενικά δεν χρειάζεται να έχουν όλοι πανεπιστημιακή μόρφωση). Έτσι, διαμορφώνουν τις συνθήκες εκπαίδευσης, ώστε τα παιδιά της μικρής και μεσαίας τάξης να αναδεικνύονται σπάνια και μόνο κατόπιν επιλογής από το “σύστημα”. Όσα (μεμονωμένα) παιδιά τυχόν διακρίνονται, παρά το χαμηλό επίπεδο της δημόσιας εκπαίδευσης, είναι εξαρχής εξαρτημένα από το σύστημα που τα επιλέγει.

Εντέλει, διαμορφώνεται η προσωπικότητά τους με σχετική χειραγωγητική διαπαιδαγώγηση στην ιδέα ότι τάχα χρωστούν χάρη στο σύστημα που τους έδωσε μία ευκαιρία να ξεχωρίσουν από το χαμηλό επίπεδο, την οποία θα πρέπει ξεπληρώνουν για μία ζωή προσφέροντας τα ταλέντα και τις υπηρεσίες τους σ΄ αυτό και την ολιγαρχία που κερδίζει πλούτο και εξουσία από το σύνολο της διαδικασίας.


β) Διότι ακριβώς το σύστημα επιδιώκει χαμηλό επίπεδο στη δημόσια παιδεία, που το επιβάλλει με ονομαστικούς διαχωρισμούς (πχ «πειραματικά» σχολεία έναντι των κοινών), διαφορετικές ταχύτητες («πρότυπα» σχολεία έναντι των κοινών), εξαιρέσεις, δήθεν συνεχείς αξιολογήσεις, συνεχείς και ανούσιες εξετάσεις. Δηλαδή, δημιουργεί ένα ανθρωποκτόνο σύστημα ανταγωνισμού και με αυτό εκπαιδεύει τις “κατώτερες” κοινωνικές τάξεις και τα παιδιά της από μικρά, ότι αυτή είναι η ζωή, ότι ο ένας έχει αντίπαλο τον άλλο, ότι κάποιος/-α θα αποκτήσει επαγγελματική και κοινωνική θέση, μόνο αν την πάρει τη θέση από κάποιον/ποια άλλον/άλλη.


Βεβαίως, για τα μέλη του “συστήματος” δεν ισχύουν αυτά. Διότι, με την εξουσία που έχει το ένα μέλος, διορίζει/ή υποστηρίζει σε θέσεις εξουσίας το άλλο (βλέπε: πολιτικό αλισβερίσι μεταξύ Κεραμέως και Αμπατζόγλου στην εν λόγω περίπτωση), και από τις θέσεις που παίρνει το ένα μέλος, βγάζει λεφτά και δουλειές που μοιράζεται με ένα άλλο, όταν θα χρειαστεί υπηρεσίες από τον τομέα του.

 
γ) Διότι το σύστημα που υπηρετεί η κ. Κεραμέως λατρεύει να πιέζει κάθε άνθρωπο να σπαταλά τα χρήματά του για να τα καρπώνεται ο ιδιωτικός τομέας, ειδικά των μεγάλων επιχειρήσεων. Η κ. Κεραμέως επανειλημμένα έχει ευεργετήσει τις μεγάλες επιχειρήσεις – εκπαιδευτήρια με πολιτικές (not) που τους στέλνουν νέους “πελάτες”. Η μεγαλύτερη και πιο αποτελεσματική τέτοια πολιτική είναι η ρευστότητα και ανασφάλεια που επιβάλλει σε όλες τις βαθμίδες της δημόσιας εκπαίδευσης, η οποία ωθεί τους γονείς -είτε έχουν, είτε δεν έχουν- να στείλουν τα παιδιά τους στην ιδιωτική εκπαίδευση ή στα ιδιωτικά φροντιστήρια μετά το δημόσιο σχολείο, για να αντέξουν τα παιδιά τους τον τεχνητό ανταγωνισμό για τον οποίο μιλήσαμε στο (β).

 
Μία εύλογη ερώτηση είναι:

 ΕΡΩΤΗΜΑ 4: Γιατί η κ. Κεραμέως να βοηθά την μεγάλη, ιδιωτική επιχειρηματικότητα;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Απλώς, γιατί ισχύει αυτό που γράφουμε στην τελευταία πρόταση του (β). Από αυτήν την μεγάλη επιχειρηματικότητα στηρίζεται τόσο η ίδια, όσο και η ηγεσία του κόμματος της.

ΕΡΩΤΗΜΑ 5:   Γιατί βοηθά την Κεραμέως σε αυτή την καταστροφική υπόθεση ο κάθε κ. Θ. Αμπατζόγλου (& ΣΙΑ);

ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

α) διότι, προσδοκά στην στήριξη της κάθε κ. Κεραμέως για να πάρει το εκλογικό “χρίσμα” του κόμματος για τις δημοτικές εκλογές, διότι χωρίς αυτό δεν μπορεί να περάσει ούτε απ’ έξω από το Δημαρχείο στις εκλογές και…

β) διότι, οι κάτοχοι τοπικών θέσεων εξουσίας συχνά βαυκαλίζονται με την ιδέα ότι ανήκουν στο “μεγάλο, κεντρικό παιχνίδι”, ότι πρέπει να αλληλοϋποστηρίζονται με τους/τις κεντρικές παίκτες/-τριες της πολιτικής και της οικονομικής ζωής. Νομίζουν ότι τάχα ταυτίζονται, ενώ απλώς, γίνονται οι εκτελεστές των εντολών τους, εις βάρος των συμπολιτών/-ιδών τους.


ΜΠΟΝΟΥΣ: Πώς αποδεικνύονται οι αγαστές σχέσεις
Διοίκησης Δήμου και κ. Κεραμέως:

Παραθέτουμε ενδεικτικά δημοσιεύματα από τα οποία προκύπτουν αβίαστα οι αγαστές σχέσεις αδιάλειπτης συνεργασίας που διατηρούν μεταξύ τους η δημοτική ηγεσία του Δήμου Αμαρουσίου και η αντίστοιχη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

1. Η Υπουργός Παιδείας και βουλεύτρια του βόρειου τομέα (άρα, και του Αμαρουσίου), κ. Νίκη Κεραμέως έχει στηρίξει τον κ. Θ. Αμπατζόγλου από την πρώτη ημέρα που εμφανίστηκε στην τοπική πολιτική, τότε που δεν είχε κανένα αξίωμα. Παρευρισκόταν στην ανακοίνωση της υποψηφιότητας του για Δήμαρχος στις 2/12/2018:

Ανακοίνωση υποψηφιότητας Αμπατζόγλου 02.12.2018   [“κλικ” επάνω στο link]

2. O σημερινός Αντιδήμαρχος Πολιτισμού του Δήμου Αμαρουσίου, κ. Ι. Νικολαράκος, είχε παρευρεθεί από τους πρώτους στα εγκαίνια του προεκλογικού πολιτικού γραφείου της κ. Νίκης Κεραμέως για τις βουλευτικές εκλογές του 2019, τα οποία είχαν γίνει στο Χαλάνδρι, στις 15/04/2019. Να θυμίσουμε ότι τότε έλεγε στους εκλογείς που επρόκειτο να τον εμπιστευτούν, ότι είναι “ανεξάρτητος” υποψήφιος δήμαρχος. Λίγο μετά βρέθηκε έμμισθος αντιδήμαρχος του κ. Αμπατζόγλου, ενώ σήμερα αποκαλύπτεται ότι είχε τις ίδιες πολιτικές σχέσεις με τον κ. Αμπατζόγλου:


Εγκαίνια εκλογικού γραφείου Νίκης Κεραμέως με Ι. Νικολαράκο 15.04.2019

3. Η Νίκη Κεραμέως, προφανώς τιμώντας την σχέση αλληλοϋποστήριξης με το κ. Αμπατζόγλου, ήταν η μόνη που άφησε το υπουργικό της γραφείο, για να παραστεί στην ορκωμοσία του κ. Θ. Αμπατζόγλου στην θέση του Δημάρχου Αμαρουσίου στις 28/08/2019:
 
Ορκωμοσία Θ. Αμπατζόγλου με παρουσία Ν. Κεραμέως 28.08.2019

4. Όμως κατά τη διάρκεια των τελευταίων τριών χρόνων δεν είναι λίγες οι φορές που η δημοτική αρχή του Αμαρουσίου έχει “φιλοτεχνήσει” το ευχάριστο και περιφρουρημένο περιβάλλον αποκλειστικά ή σχεδόν αποκλειστικά για την κ. Νίκη Κεραμέως, προκειμένου να κάνει την πολιτική αυτοπροβολή της στην εκλογική της περιφέρεια ή για να δημιουργεί το κατάλληλο σκηνικό προκειμένου να προβάλλει τις πρωτοβουλίες της ως υπουργός. Παραθέτουμε μερικές τέτοιες περιπτώσεις, μεταξύ των οποίων είναι και κάποιες που χρησιμοποίησε σχολεία της πόλης μας, όπως το 1ο Γυμνάσιο και το 1ο Λύκειο [“κλικ” επάνω στους συνδέσμους μπλε χρώματος]:

–        Η κεντρική προεκλογική συγκέντρωση της Νίκης Κεραμέως ενόψει βουλευτικών εκλογών πραγματοποιήθηκε στο δημοτικό γυμναστήριο Αμαρουσίου “Σπύρος Λούης” 01.07.2019

–        Δημοτική Εκδήλωση βράβευσης των εισαχθέντων μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με την παρουσία της Ν. Κεραμέως ως μοναδικής βουλεύτριας του βόρειου τομέα 25.11.2019

–        Η Υφυπουργός Παιδείας Ζ. Μακρή στο 18ο Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου με τον Δήμαρχο, για την Παγκόσμια Ημέρα Καπνίσματος 31.05.2021

–        Εκδήλωση με Κινητή Μονάδα Μαστογράφου για δωρεάν εξέταση γυναικών στον Ηλεκτρικό Σταθμό Αμαρουσίου. Δημοτική εκδήλωση με την παρουσία της Ν.Κεραμέως ως μοναδικής βουλεύτριας του βόρειου τομέα 07.10.2021

–        Η Νίκη Κεραμέως επισκέπτεται το 1ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου για εκδήλωση αυτοπροβολής με αφορμή την “Διεθνή Ημέρα Γυναικών και Κοριτσιών στην Επιστήμη” μερικές ημέρες πριν δημοσιευθεί σε ΦΕΚ η απόφαση αλλαγής του χαρακτήρα του σχολείου 11.02.2022


Και για το τέλος…
έξτρα μπόνους δούλεμα Αμπατζόγλου-Κεραμέως
στους μαθητές και τους γονείς

Το αποκαλυπτικό της υποκρισίας και των δύο μερών: δημάρχου, κ. Θ. Αμπατζόγλου και Υπουργού/βουλεύτριας βόρειου τομέα (δηλαδή και Αμαρουσίου), κ. Ν. Κεραμέως, είναι ότι η ανταλλαγή αλληλοϋποστήριξης συνέχιζε κανονικότητα μέχρι και την τελευταίες ημέρες πριν την κλήρωση μαθητών από το σύνολο της Περιφέρειας Αττικής, ως μαθητών της Α’ τάξης του 1ου “Πειραματικού” Γυμνασίου Αμαρουσίου.

Προσέξτε τις ημερομηνίες:

Στις 5 Μαΐου όπως προαναφέραμε, εκπρόσωποι της σχολικής κοινότητας του 1ου Γυμνασίου Αμαρουσίου πραγματοποίησαν κινητοποίηση/διαμαρτυρία έξω από το δημαρχείο Αμαρουσίου. Το αίτημά τους ήταν, έστω και την τελευταία στιγμή, να αποσυρθεί η απόφαση για την “πειραματικοποίηση” των μαθητών που προκύπτει με την “βάπτιση” του 1ου Γυμνασίου και 1ου Λυκείου σαν “πειραματικά” σχολεία. Μετά έγινε η σύσκεψή τους με τον κ. Σαγρή, στην οποία παρούσα ήταν και η κ. Διακολιού.

Στις 6 Μαΐου πραγματοποιήθηκε η κλήρωση για την Α’ τάξη Γυμνασίου του “πειραματικού” 1ου Γυμνασίου Αμαρουσίου. Διαμαρτυρίες ακούγονται με ερωτηματικά για την διαφάνεια της όλης διαδικασίας, αλλά δεν είναι της παρούσης.

Στις 9 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση με ευθύνη του Αντιδημάρχου Νεολαίας, κ. Γ. Ιωαννίδη, της Δημοτικής Αρχής του κ. Θ. Αμπατζόγλου, χωρίς όμως να παρευρεθεί η κ. Κεραμέως (!!!)

Στις 10 Μαρτίου δημοσιεύθηκαν οι συνηθισμένες ανακοινώσεις αυτοπροβολής της Δημοτικής Αρχής που μοιράστηκαν και δημοσιεύθηκαν στα τοπικά ΜΜΕ. 

 
Από αυτά τα κείμενα του γραφείου αυτοπροβολής της Δημοτικής Αρχής Θ. Αμπατζόγλου  είχε ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ (!!!) η Υπουργός Παιδείας (not), η βουλεύτρια του βόρειου τομέα (δηλαδή που εκλέγεται με ψήφους και του Αμαρουσίου), η στενή φίλη της Δημοτικής Αρχής, … η κ. Νίκη Κεραμέως.

 Την ενημέρωσαν για το “κάρφωμα” της επικεφαλής της αντιπολιτευόμενης παράταξης “Μαρούσι Αδέσμευτη Φωνή”, Μαίρης Διακολιού, το οποίο είχε καταθέσει δημόσια στην σύσκεψη της Πέμπτης 5 Μαΐου. Έτσι, δημοτική αρχή και Κεραμέως, αποφάσισαν να ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ η δεύτερη από την εκδήλωση. Δελτίο Τύπου Δημοτικής Εκδήλωσης για την 9η Μαρτίου 19.05.2022 ]

Η προσπάθεια τους έγινε για να ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ το “θέατρο” που είχαν παίξει εναντίον της σχολικής κοινότητας ολόκληρο το προηγούμενο διάστημα. Να ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ τα ίχνη της κοροϊδίας/πολιτικής συμπαιγνίας τους έναντι μαθητών και γονιών.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιοι/-ες έκαναν τα παραπάνω;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ο κ. Αμπατζόγλου, Σαγρής, Ιωαννίδης, και τα υπόλοιπα μέλη της δημοτικής του αρχής που θα ζητήσουν σε ένα χρόνο ξανά την ψήφο των Μαρουσιωτών.
Η κ. Κεραμέως, η οποία μέσα στον χρόνο που διατρέχουμε θα ζητήσει ξανά και την ψήφο των Μαρουσιωτών.


——————————————–

Υ.Γ.: Επισυνάπτεται η πρόσκληση που διακινούσαν οι οργανωτές της εκδήλωσης του Δήμου για την προβολή της Υπουργού, την ίδια εποχή που έλεγαν στους γονείς ότι συντρέχουν το πρόβλημα τους…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s